Pages

Thursday, July 12, 2007

Pening-pening!

Kadang-kadang, kita ada satu masalah yang amat berat dan membebankan pemikiran kita sampai tak boleh nak buat apa-apa. Itulah yang aku hadapi sekarang ni. Masa je dapat menyelesaikan semua masalah aku ni satu persatu.

Anak-anak. Semua bergantung harap pada mama dia yang sorang ni la. Ayah pulak sibuk cari rezeki. Kesian juga kat ayah dia. Balik rumah dah dinihari. Jarang dapat bersama anak-anak. Semua masalah anak-anak, mama yang kene handle. Pening-pening!

Bismillah hi tawakkal tu alAllah..aje la buat masa ni..moga-moga Allah bagi hidayah dan petunjuk. Ya Rab, aku mohon padaMu, berilah jalan yang memudahkan urusan ku.

No comments:

Post a Comment