Pages

Sunday, August 15, 2010

Tekok @ GErko

N3 Cicak???? Eiiii geli nyo! Arsyad ni pun satu, suka sangat dgn bende pelik, cicak ni Akalil jumpa kat tepi car porch, dia panggil abang suh amik gambar tu. ada 2 pulak tu ekor dia. Dia kata cicak tekok, ish macam2 la budak ni, berangan nak jual harga bribu2 RM lak tu..Dah mati pun cicak tu, tinggal bangkai pun arsyad pi simpan atas almari, punya la bau busuk! Kene marah sekali..hehe..
Ni ha gambar cicak gerko @ tekok tu, tak de same nye dgn cicak yg arsyad amik tu.

No comments:

Post a Comment