11.11.11

ooohhh, tentu seronok ye, hari ni 11.11.11,saje je nak buat entry sebabnya tak mau miss hari yang unik nombornya ini.

Maka ramailah yang kawin, bertunang dsbnya, mana yang dapat anak tu - semuanya ucapan tahniah dari saya. Jangan ada yang buat perkara tak senonoh pada tanggal yang cantik ni sudahlah, haripun hari Jumaat, hari yang sangat cantik dan molek.

Dah hampir seminggu saya tak update blog ni, rindu pun ada, Mr M pun ada (hehe), sibuk dengan urusan pejabat dan juga menhadapi karenah bos yang dah tua tu. Macam-macam ada...(tiru style AF).

Minggu lepas siap dengan daging korban la, sampai cirit birit juga la penangan mee sup daging yang saya buat tu rupa2nya telah dicemari. Sampaikan adik ipar yang duduk di Bukit Mahkota pun terkena penangan tu! Aiyoh! Sian sungguh! En huby kata, "Patutla, masa I makan tu, I dah rasa tak berapa kat lidah ni" huhu..meroyan jap bangun tengah2 malam..membuang segala isi perut sampai memulas2, sama dgn En huby saya. Cuma anak ke2 saya sahaja yang tak kene sebab dia tak makan mee sup daging yang saya buat tu.

Weekend ni, insyaAllah, lebihan daging korban yang kami dapat tu nanti akan dibuat bakar2 dan saya juga bakal menerima tulang/daging korban lagi dr kawan pejabat saya aini hari ini..huhu berpinar kut mata weekend ni makan daging - mesti panas badan ye. Hmm kalau ada sesiapa yang nak share macamana nak turunkan panas badan, boleh la bagi idea..kejap lagi saya nak google kejap.

Hari Jumaat kat pejabat ni macam kerja setengah hari, lepas lunch nanti, spesifiknya la selepas jam 3 petang (bos pergi preaching kat church), kami bole horey horey, bos tak kisah sb dia ni ikut american style punya kerja, dia pun faham mood kerja menurun coz semua orang nak tunggu weekend, baik kan bos saya! Ini salah satu sebab mengapa saya masih melekat kat sini. Very convenience! Dah la drive kereta dari rumah pun hanya 7 minit je nak sampai. Jimat petrol dan tak perlu khayal lama2 dlm kereta..haha! Jangan jelos ye sesapa yg drive jauh2 tu, saya dah merasa masa muda2 dulu, siap bawa anak dlm carrier lagi, duduk shah alam, kerja kat bandar baru selayang..hantar anak kat taska ofis. Ini lah cabaran ibu muda yang bekerja!

Bos saya bg speech masa parti perpisahan Siti (purple)
Ok la, berbalik 11.11.11, semoga semuanya mendapat berkah pada hari ini, amin...

Comments

Popular Posts