Pages

Thursday, April 6, 2006

Anak Mama Yang Jauh

Selamat dah hantar kakak ke MRSM hari isnin tu hari. Nampak macam dia suka la sesangat jumpa kengkawan baru dia. Satu bilik semua ada 4 orang, semua tgktn 1, 2nd intake. Hari ni Khamis, setakat hari selasa tu hari tiap2 hari dia call bgtahu info terkini. Tetiba plak ari ni nangis, tanya apsel? Dia letih, asik kena basuh kain baju, tak rehat, basuh kain lambat, turun bawah pegi makan lambat, pergi surau pun lambat, kena marah dgn ustz, termalu la tu.

Tup2 hari ni cakap "Kakak tak suka dok kat sini!". Alamak!! Apa nak jadi ni? Mula la dlm kepala ni mcam2 pikir...sian anak aku, kena basuh kain sendiri. Kalau kat rumah, semua bibik buat..cakap kat dia sabar la kakak, tunggu seminggu lagi. Ini masa suai kenal, rasa susah le sikit nak adapt yg baru semua.

Sabar..sabar..

I told her that I Love Her :( , Jaga diri di perantauan, tabahkan hatimu, anakku!

No comments:

Post a Comment