Pages

Thursday, April 16, 2009

Afifah's Birthday

Walaupun entry ni dah terlepas lama tapi mama nak update kan juga. Al kisah birthday Afifah jatuh pada march yang lepas. So hari Ahad tu Ayah ajak mama pergi cari MP4 kat kakak. So kitaorng pun pergi la ke Sunway Pyramid dan beli la MP4 untuk dihadiahkan pada kakak. Kira tu sekali la dgn hadiah PMR nye baru-2 ni dapat 7A 1B! 2 in one. Kakak komen selalu macam tu mesti ada 3 in 1 or 2 in 1! Apa-apa je la, mama dan ayah bukan cop duit pun kan.

No comments:

Post a Comment