Pages

Tuesday, April 21, 2009

Tiring Weekend

Hari Ahad 19/4 pergi Pesta Buku Antarabangsa KL di PWTC. Ajak anak2 naik LRT sebab tak tau nak parking kat mana satu, kedua takut parking penuh dan terpaksa parking jauh2. Anak2 pun lama tak naik LRT. Berhenti kat LRT PWTC.

PABKL kali ni macam biasa crowded nye yarabbi jgn cakap la, nasib baik ahmad tak ikut. Tension dgn salesman/saleswoman Gr*****r. Asyik nak usha orang beli buku kanak2 mentang2 aku bawah anak2 kecik keliling pinggang!

Abang cari buku gempak, kakak biasala, dapat jumpa ayuni, mintak signature dia dalam buku yg kakak beli. Kakak rembat 2 buku kat Alaf21. Pas tu lagi satu buku Inggeris ntah tak ingat kat mana. Tisya plak rembat buku cerita 2 biji kat ANa muslim. Akalil tak jumpa buku origami. Yg ada plak mahal giler dekat RM79 tp diskaun dapat la dalam RM40, tp mahal juga la kiranya bg aku ni.

Gedebak gedebuk abislah RM150 termasuk transport dan makan2...

Si kakak nak pegi lagi minggu depan. Eiii..letih budak2 ni mana tau poket pun dah isi makin menipis..

No comments:

Post a Comment