Pages

Saturday, January 12, 2013

Cameron Highland

Assalamualaikum,

Cuti sekolah yang lepas kami sekeluarga berpeluang curi masa sikit pergi jalan-jalan ke Cameron Highland Pahang, itupun tak sempat naik sampai puncak sebab jalan jem teruk sangat, ikut kata orang yang turun dari atas bukit, mau jem dalam 4 jam! OOOO we do not have that time to climb to the mountain coz kene balik cepat ke KL. Itupun dah cukup meletihkan sebab banyak juga tempat yg kami stop kejap. Sempatla pergi Bharat Plantation beli teh strawberry, asam strawberry dan masuk ladang dia ambil2 gambar. Lepas tu pergi Rich Farm kutip buah stobery..ngee sambil budak2 snap2 gambar. 

Nice scenery! Saya suka sangat kalau tengok kebun2 sayur yg hijau2 tu, nun sejauh mata memandang kebun2 sayur2an yg buat saya betul2 teruja nak lihat dari dekat! Suasana dingin tapi tak la sampai kena guna baju panas, ok aje la cuma sikecik tu meragam sikit sebab keletihan naik bukit dan bangunan kat Kellie Castle sebelum ni (akan upload kemudian). So, kat bawah ni picture yg kami rakam, seronok nyee...


Nun jauh sayup mata memandang

Cantik sungguh scenery ni


Bharat Plantation

Interframe






Jam teruk sangat patah balik - ni pic ambil masa nak turun bukit

Jamu mata sambil beli bawa balik

Sunflower was sooo big

Geram je tengok ni

Ayah beli jam ni sedap sungguh!

Hasil Kutipan di Ladang Stobery Farm Rich

No comments:

Post a Comment