Pages

Thursday, July 21, 2011

Farah AF2 Kahwin


lawa kan farah ni, selalu ikut perkembangan dia dlm industri muzik tanahair, tak pun tengok dia mengacara program jalan2 cari makan ke luar negara menerusi segmen apa ntah..ayu je bila si farah ni pakai rudung, gigi tersusun lawa...

cakap pasal gigi tersusun lawa ni kan, ingat arwah mak cakap masa dia kecik2 kalau anak dara sunti nak cantikkan gigi mereka akan buat kikis gigi so that gigi tu akan tersusun rapi je eloknya..ntah la tak tau pulak camne cara deme tu kikis gigi..wallahuaklam!

mm nak tengok gambar farah yg cantik cer buka oh bulan

No comments:

Post a Comment