Pages

Monday, August 1, 2011

Menu Berbuka 1

Salam Ramadan to all,

Hari ni 1st August 2011, hari pertama Ramadan, i "dicutikan" dari puasa mmm..tak la rasa ralat tak boleh puasa, cuma tak tahan nak kene bayor pose tu lepaih ni hehe..


Amboihh..belum apa-apa lagi 7 jenis menu dah tempek kat fridge lagi tu..haa amik ko! Mai pilih mai pilih...(offer anak2 mana satu nak pilih dulu)..so each menu complete set la dgn sayur sekali.. antara menu tu...

Menu Ramadan 1
Ikan Cencaru Bakar + Air Asam
Gulai Ayam + Ubi Kentang
Sayur2 campur = tukar dgn pucuk paku - dah nampak layu..
Kuih Buah Melaka - lembik sikit tp sedappp - ha ha puji diri sendiri nmpk!
(Yg ini Akalil nak makan hari ni)

Sooo..end up tengok kat photo la ye..






Rasa2 semua orang tau resepi nya kan..simple dan mudah utk mak-mak macam i ni masak, jam 7 ngam ngam habis masak semua dish tu..hehe...

No comments:

Post a Comment